23 Şubat 2014 Pazar

AH ASİYE ABLA AHHH

Merhaba ben hikayemi İSTANBUL`dan yolluyorum.Yaşım 22 ama az ceviz kırmadım.Bu hikayem bundan 2 sene önce ben askere giderken başımdan geçti.Ailem benim için parti veriyordu arkadaşlarım ve komşular bizdeydi.Ama bennim için önemli olan komşumuz olan Asiye ablanın gelmesiydi,çünki onun için 

   deliriyordum.

Asiye abla 170 boylarında sarısın harika kalça ve göğüsleri olan . 

   bir kadındı üstelik duldu.Partide arkadaşların içmesi için alkolde vardı ve su gibi içiyorduk.Saat 1 civarında herkes dağılmıştı ama Asiye abla anneme yardım için kalmıştı.Saat 2 de işleri bitti hepimiz yorgunduk ben müsade isteyip yatak odama geçtim alkolün etkisiyle uyumuşum.Gece su içmek için kalkınca yanımda birinin yattığını gördüm bukim diye düşünerek . 

   ışığı yaktım yanımda yatan Asiye ablaydı.Anlaşılan annem saat geç oldu diye göndermemiş,yer bulamıyınca oda benim yanıma yatmış.

Hava sıcak olduğu içinde üstünde siyah külot ve sütyeni vardı,bendeyse sadece külot.Onu o şekilde görünce benim yarak dimdik oldu suyu fian boşverip hemen yerime yattım.sırtı bana dönüktü ben ise hemen işe başladım.Arkadan bir elimi . 

   onun gögüslerine doğru attım,sikimde külodunun üstünde götüne bastırıyordum.

Baktım her hangi 

   bir tepki yok bu sefer elimi göğüslerinden çekip külodunun üstünden amını okşamaya başladım,külodunu hafifçe yana çekip amını parmaklamaya başladım ki birden bana dönüp ne yapıyorsun diye sordu ben ise kendisinden hoşlandığımı hep bugünü hayal ettiğimi,kimenin haberinin bile olmayacağını söyledim.

Oda dul 

   olması sebebiyle zaten azmıştı ve birden dudaklarıma yumuldu nefes bile almıyorduk.Ben hemen sütyenini çıkarıp o mis gibi göğüslerine yumuldum meme 

   uçlarını ısırıyor vakumluyordum.O ise boş durmuyor benim yarrağı eline almış sıvazlıyor orta parmağını ağzına sokuyordu,göğüslerini bırakıp yalaya yalaya amına indim 

   külodu çıkarıp amını yalamaya başladım o ise yastığı ısırıyordu.Hadi aşkım devam et diye inliyordu ben yarrağımı elime alıp amına fırça çekmeye başladım ve yavaşça içine girmeye başladım bu anın zevkini çıkarta çıkarta sikiyordum onu.

Asiye abla zevkten deli gibi olmuştu daha 

   hızlı daha hızlı diye çığlıl atıyordu ben bu şekilde 6-7 dakika git gel yaptıktan sonra beraber boşaldık ama durmak ne . 

   bilmiyorduk.Hemen benim yarrağı ağzına aldı ve bir güzel sakso çektikten sonra hemen önümde domaldı yarrağım ıslak olduğu için götüne fazla zorlanmadan girdim Asiye abla canının acısından yastıgı ısırıyor yatagı yumrukluyordu.O gece sabaha kadar türlü pozisyonlarda sikiştik.1ay önce başka bir semte 

   taşındı ve evlendi,ben ise onu bir daha nasıl sikebilirim diye düşünüyorum...

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carYanıtlaSil

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil