16 Şubat 2014 Pazar

Bakıcımdı Pezevengim Oldu :)

Ben 15 yaşında pasif bir gayim Almanya\'da yaşıyorum bundan iki ay önce annem Türkiye\'ye tatile gitmişti ben evde babamla birlikte kalıyordum aksam saat 8 civarlarında babam yaninda genç bir çocukla gelmişti yaşı 21di çocuk çok yakışıklı vede kaslı olduğu belliydi babam bana dediki bugün ben gece caliscam dedi ve sen bu arkasla evde yanliz kalcaniz dedi bende olur dedim babam gitti ve biz yalnız kalmıştık yemek falan yedik televizyon seyrettik çok iyi anlaşıyorduk neyse bana dediki ben boksörüm falan konuşuyorduk sonra benim canim sikildi ve dedim ki box yapalım mi? aslinda kavga ederken sikini elleyecektim tamam dedi ve yatak odasında kavga etmeye başladık o benim üstüme çıkıyordu bende onun sonra ben yüzüstü yatağa düştüm oda ellerimi tutarak üstüme cikti dediki elimdesin gülüyordum iki elimi alarak sikine götürdü ben çok heyecanlıydım düğmeleri açtı siki çok büyüktü beni döndürdü ve yala ibne dedi bende yalamaya başladım çok güzel siki vardı 26 cm falan ve birden volkan gibi ağzıma boşaldı sonra beni soyarak arkamı cevirdi vede yavaş yavaş sokmaya başladı o kadar hızlı gidiyordu ki çok acı çekiyordum ve bana küfür ederek sikmeye devam ediyordu bana seni bütün Almanya\'ya siktircem diye sikiyordu çok hoşuma gidiyordu beni sikerken yavaşladı ve bir arkadaşı aradı hemen gel diyerek adresi verdi arkadasida geldi. biri beni sikiyordu biride ağzımı çok süper bir şeydi simdik benim pezevenkim oldu ve beni herkese siktiriyor gay olmaktan çok mutluyum

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil