23 Şubat 2014 Pazar

Tuncay ve Karısı Şeniz'i Birlikte Sikiyorum

Mrb ben yılmaz izmirdenim bir gün ksk barınak kafede oturuyor idim karsımda ise bir aile geldi oturdu.kadın sanki bir ilahdı,mini eteğiyle resmen çıldırtıyordu ara sıra bilerek firikik veriyordu bende gözlerimi alamıyordum kilotunun kırmızı kenarları siyah danteline kadar gösteriyordu,bense resmen gözlerimi alamıyordum apıç arasından resmen siker gibi bakıyordum. bir süre sonra adam masasına davet etti,ama bende nabız falan kalmamıştı
Resmen morarmıştım heyecan korku hepsi bir aradaydı,üç beş konuşmadan sonra bir istedik bir kaç biradan sonra baya açıldık alıştık sohbete gayri ihtiyari kadının yanını göstermişti adam
oraya oturmuştum bir süre sonra kadının eli çalıuşmaya başladı resmen sikime dokunup çekiyordu bilmiyormuşcasına sikim baya hareketlenmişti kadının yanına oturmamla kalkması bir
olmuştu zaten kocası tuncay eşine göre kısa boylu sarısın bir çocuktu. epey oturmadan sonra bize gidelim dediler saatte epeyce olmuştu ,mavişehirdeki evlerine gittik rakıya başladık
tuncayın eşi bir ara duş alıcam dedi biz tuncayla içiyorduk,odane kadın bir giyinmişki transparan o ana kadar içtiğim içkileri bile sıfırladı bu arada şeniz banyodaykende karısından söz ettik
epeyce çok azgın olduğunu doymak bilmediğinden falan baya açılmıştı konu tabiki neden orada olduğumu az buçuk sezinlemiştim şeniz masamıza gelir gelmez kucağıma oturdu dudaklarımdan yapıştı yine morarmıştım tuncay rahat ol deyince biraz rahatladım.o azmış
halimi düşünün ben masanın bir kenarına sırt üstü yatırarak direk amını yalamaya başladım adeta dilimle sikiyordum şeniziamının sularını içiyordum resmen bu arada zangır zangır boşaldı
hiçde soğutmadan devamettim milim milim her yerini yalıyordum bu arada tuncaya baktım oda mastürbasyon yapıyordu,ve yatağa geçtik ben şenizi hala yalıyordum her yerini şeniz yaladıkça
çeşme gibi akıtıyordu sularını vede bende zayi etmeden içiyordum bir ara şeniz elini sikime attı eline alır almaz şimsekler çaktı kalktı bu ne büyükkkkkkkkkk dedi hiç şaşkınlığını atmadan
bacak omza yapıp kökledim şeniz resmen çığlık çığlığa sikiliyordu tuncayda ne olursun acıtma diye inlerken şenizde kavat sus karını nasıl sikiyorlar bak hiç bu güne kadar bağırtamadın diye
tuncaya arkası arkasına sayıyordu bu arada şeniz inlemeye başladı kökledikçe köklüyordum amınabacak omzalardan sonra evire çevire her pozisyonda köklüyordum ne kadar boşaldığını hiç saymadımki tuncayda katıldı bize hiç böyle olmamıştı diyordu ben hiç aldırmadan
taşaklarıma kadfar köklüyordum sonra alta ben geçtim kucağıma oturdu şeniz arkadanda tuncay sikiyordu o dalyan gibi kadın aramızda sanki erimişti inleye inleye tuncayınki fazla sürmeedi boşaldı çekildi bense domaltarak amının suyunun kayganlığıyla lop diye giriverdi götüne ama ne çığlık şenizde delirdi sandım ama bırakmadım heybetli oluşumdan kurtulamıyordukasılarak bir boşaldıki anlatamam ne olur bir sigara molası verelim diyordu
tamam dedim ama o sigara içerken ben kucağıma oturttum amına kökleyerek içiriyordum şeniz erkeğim diyerek inliyordu seni bırakmam aygırım diyordu bir ara tuncaya baktım poposu
bembeyaz çıkıntılı şenizin poposuyla eş değerdeydibende bu arada çıktım sigara içerken şenizi tuncay yatırdı bacak omza alarak giriyordu tuncayın götünden gözümü alamıyordum sigarayı
yarım bırakarak yanlarına gittim tuncayın arkasından o kökledikçe bende götüne sikimi sürtmeye başladım aldırmıyordu aldırmadıkçada baskılarımı artırdım bir ara tuncay sikini çıkarmıştı arkadan bir iki sefer şenizin amına kökledim onun amcığının sıvılarıyla tuncayın
götüne sikimin yarısını sokmuştumki tuncay avazı çıktığı kadar bağırıyordu çıkar diye şeniz anlamıştı kocasınada kaydığımı birden şeniz kökle dedi bende çığlığına aldırmadan kökledim taşaklarıma kadar girdim bir müddet durarak yavaş yavaş gidip gelmeye başladım Tuncay kacamıyordu cüsseli oluşumdan kanatlarımdan kurtulamıyordu gidip geldikçe alışmaya başlayan tuncay iniltiler çıkarmaya başladı çok zevk alıyordu karısının önünde sikiliyordu
tuncayda artık ben siktikçe karısıda sok kökle nasıl sikiliyor görsün kavat gibi argo kelimeler konuşuyordu o konuştukça benim sikim inmek bilmiyordu kökledikce köklüyordum taşakalarıma kadar götüne sokup çıkarıyordum erkeğim demeye başladı tuncay oda kaç kez boşaldı bilmiyorum ben geliyorum deyip çıkardım yalayın dedime ikisinin yüzüne boşaldım fışkırttım bir birinin yüzlerini yalıyarak döllerimi temizlediler o gün bu gün haftada
bir onlardayım hal dermanları kalmamış halde sabah bırakıp çıkıyorum kenddilerine bir haftada geliyorlar bende hiç boş bırakmadan sikiyorum ikisinide ha artık tuncay beni jartiyerleriyle
karşılıyor

7 yorum:

  1. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 80 penis 20 santim kalın damarli coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar abla baci aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar esinin gozunun önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler hamile kalmak isteyen bayanlar masaj yaptirmak isteyen bayanlar özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar soka soka soka bana sakso ceke ceke beni agzina bosaltmak beni agzina patlamak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis mezara kadar sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis mezara kadar sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama birde arayip sonra yanlış aramisim kusuru bakmayın diyen gerizekalilar ahmaklar salaklar aptallar mallar Öküzler aramasin ve caldirip sonra telini acmayan mallar Öküzler aramasin lütfen ankara Ankaralı bayanlar wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR TELDE SEKS YAPMAK ISTEYEN ABAZALAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
    Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
    Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
    Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
    Kafaların uyması önemli
    Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
    Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
    Arayın tanışalım 541 941 60 93
    Tek erkekler lütfen aramayın
    ANKARA VE CEVRESI

    YanıtlaSil
  4. İstanbula yaşlı genc evli dul fark etmez telim 0536 283 13 38 arayın bayanlar beraber uçalım

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil