16 Şubat 2014 Pazar

ankara da spor salonunda

slm arkadaşlar ben hakan 29 yaşındayım emre ile olan hikayemi anlatacagım size. ben ankarada bir spor salonunda vucut gelişdirme vede king boks derleri veriyorum bir gün emre geldi ve spor salonuna yazılmak isteiyini soyledi emre 18 yasında cok tatlı birisi idi spor salonuna geldiyinde sordum ben vucut gelişdirmemi king boks dersimi istiyorsun die bana sadece vucudunu serleşdirmek istediyini söyledi bende okey dedim ve aşagıya soyunmaodasına gidip soyunmasını ve beni beklemesi söyledim vucudunu görmem lazımki ona göre bir program vermem lazım kendisine emre asagıya indi ve 5 dk sonra bende asagıya indim emre tamamen soyunmus vucudunda bir tane bile kıl yokdu cok parlakdı ve muthiş bir poposu vardı arkasını donmesini söyledim arkasını donunce poposunun mukembelliyini daha net gördüm ve dedimki vücüdun gayet güzel aslınsa sertlesdirelim dedim ve ona göre bir program yazdım yukarı cııkdım kasa iken tam karsıma geldi koşu bandına cıkdı daracık esofmanından o kalcaları harıka gözüküyor ara sıra bakıyordum karsıda ayna oldugu için bakdıgımı farketti ve gülümsedi emre ve ben emre ye birazdaha yakın olmaya calısıyorum aradan bir hafda gecmişdi emre ile cok samimi olmusduk herkes gittikden sonra ben genelde idman yaparım o gecede idman yapacakdım emre bana cıkıyormusun hakan cım dedi hayır canım ya idman yapacagım 45 dk dedim hım bende kalabilirmiyim dedi sana yardımcı olurum dediyin de bende okey dedim ve salonun kapılarını kitledim ve asagıya agırlıkların oldugu odaya indim emre o arada soyunma odasına gitmişdi 5 dk sonra yanıma geldi eşofmanını cıkarmıs süper bi şort giymişdi o müthiş kalcaları ortaya cıkarmıs dı ben halter kaldırır iken oda karsıma gecmiş arkasını donmuş 35 kg lık dambıllları kaldırmaya ugrasıyordu eyildiyi için kalcaları tam karsımda idi bakdım dambılları kaldıramıyor yardım edeyim sana dedim arkasına yanasdım kollarından tuttup kaldırmasına yardım ediyordum o arada aletim kazık gibi olmuş emre nin kalcasına deyiyordu emre varketti ve kalcalarını bana dogru daha cok ittti bende artık dayanamadım emre nin elinden dambılları alıp yerebırakdım be emreyi kucagıma aldım dedim seni kaldırayım gülümsedi kucagımda iken dedim kalcaların kadınlarınkinden daha sekssi evet dedi sonra kendisinden hoslandıgımı söyleyince demesmi ben spor salonuna senin için yazıldım die cok terli oldugum için emre kucagımda dus a gittik ben emreyi dusda soydum tamamen ve suyun altında kalcalarını oksuyordum kalsız vucudunda elleriim gezdiriyor boynunu yalamıyor somuruyordum adeta boynu mosmor olmusdu daha sonra indirdim kucagumdan benim 19 luk kalın damarlı aleti agzına verddim yarısına kadar zor alıyor vede acemi ce yalıyordu sordum daha önce hiç yapmadınmmı die hayır ilk kocam sen olacaksın diyince ben birden azına bosalmaya basladım cıkarmek isteddi yutmasını söyledim ve yutturdum bosalmıs idim ama aletim hala kaya gibi duruyordu spor yapan bilir kulandıgımız proteinler den dolayı sadece kaslarrımız deil aletimizde bitmek tükenmek bilmeyen enerjiye sahipdir. herneyse sonra emre yi tekrar kucaguma aldım ve içeri götürdüm mekik cekdiyimiz aletin usdune güzelce domaltttım kacma şanssı hiç yokdu o güzelim kıcını once bi 5 dk yalayıp somurdukca emre inliyordu daha sonra aletimi yagladım parmagımla emrenin o müthiş deliyinide yaglayıp aletimi dayadım ama kendini sıkdıgı için girmiyordu bakdım olacak gibi deyil emre yetatlım derin bir nefes al dedim bırakdiyince bırak dedim emrem derin bir nefes aldı ve bırakdeddim nefesini birakınca birden yuklendim aletimin yarsı içine girdi emre bagırıyor ve cıglık atıyordu daha sonra geri kalanıda birden gecirdim ve beklemeye basladım o arada emre benim elimi ısırıyordu bakdıgımda gözlerinden yaş geliyordu biraz rahatladıgını farketttim ve yavas yavas git gele basladım emre de alışmaya baslamısdı bir yandan gözünden yasla geliyor bir yandanda inliyor ilk kocam sok diyordu 20 dk emreyi bu sekilde sikdikden sonra içine bosalmaya basladıgımde emrem in bütün vucudu titriyordu işimiz bittikden sonra emremi aldım tekrar kucagıma kendi ellerim ile yıkadım ve evine bırakdım bu böyle 6 ay devam etti ve emrem in okulu bitti ve memleketine dondu suanda yanlız ım 

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil