23 Şubat 2014 Pazar

Hakan Abiyi ve Karısını Siktim

Selam Arkadaşlar anlatacağım hikaye gerçek ve yaşanmış bir hikayedir. Bu olay Bundan yaklaşık 1 yıl önce başımdan geçti. Ben Muğlada bir otelde çalışmaktayım . Otelin işleri ile ilgilenir ve kırık çıkık işlerine bakarım. Otel sahibi bana otelin kapısının değişmesi gerektiğini söyledi bana bir demirci bulmamı kapının ölçülerini aldırmamı söyledi bende beldede bulunan demirciye gittim. Bu arada Ben 23 yaşındayım Demirci Ustası Hakan abi diye biri idi Hakan abi 45 yaşlarında 1.70 boylarında oldukça iri ve kalıplı bir insandı . Ben otelden geldiğimi ve demir kapı yaptıracağımızı söyledim . Bana birazdan gideceğimizi söyledi kendi aracına bindik ve otele geldik. Kapının ölçüsünü aldı ve 2 gün sonra gelmemi söyledi . Aradan 2 gün geçti ben yine yanına gittim ve kapıyı getirip otele getirip taktık. BU zaman zarfında Hakan abiyle daha çok tanışma fırsatı bulduk gidip gelirken sohbet ettik bana evli olduğunu 2 çocuğunu olduğundan filan bahsetti. Aradan geçen zaman zarfında Hakan abi ile sürekli görüştük beraber yemek filan yedik balık tutmaya filan gittik. Hakan abi alkol alan birisiydi her buluştuğumuzda alkol alır ve sarhoş olurdu. Ben evine kadar götürür bırakırdım. Yenge hanım her götürdüğümde yüzüme ters ters bakar ve alkol almaması için beni uyarırdı. Yine bu günlerden birinde yemek yedik ve yine Hakan abi alkol almaya başladı ve banada teklif etti. Ben o zamana kadar alkol almamıştım o günde Hakan abi fazla alkol almamıştı Bana rakı içirdi ben 3 dublede sarhoş olmuştum. Beni otele bırakmak için yola çıktık Yolda giderken hayal meyal hatırlıyorum Hakan abinin eli benim sikimde dolaşıyordu . Ben ne olduğunu anlayamadım yolda giderken biraz ayıldım birde baktımki Hakan abi benim sikimi pantolonumdan çıkarmış sıvazlıyordu sikim alkolünde etkisi ile kazık gibi olmuş kabına sığmıyordu. Biraz daha kendime geldim Hakan abinin yüzüne baktım. Bana hayatında bu kadar güzel bir sik görmediğinden bahsediyordu. Benim sikimde yaklaşık 18 cm uzunluğunda ve damarlı bir yapısı vardır. Aracını otele doğru değil ormanlık bir alana götürüyordu En sonunda ormanlıkların içine geldik ve park etti. Hemen benim sikimi ağzına alıp emmeye başladı. Sikimi emdikçe daha çok kalkıyor ve dayanılmaz hale geliyordu benim oturduğum koltuğu sonuna kadar yatırdı ve pantolonumu iyice çıkardı bir eliyle sikimi emiyor diğer eliyle götümü parmaklamaya çalışıyordu . Ben daha önce böyle bir ilişki yaşamamıştım. Götümü parmaklamasına izin vermedim. Daha sonra kendi pantolonun önünü okşamaya başladı ve benim elime kendi pantolonun önüne götürdü. Ben çekimser davrandıysamda zorla elimi pantolonun içine sokturdu. Siki oldukça büyük ve kıllı idi yaklaşık 16 cm kadar vardı daha sonra sikini pantolonundan çıkardı. Ben uzun uzun sikine baka kaldım .O ana kadar aklıma hiç kimsenin sikini emeceğim gelmemişti ama birden benim başımı sikine götürdü ve emmemi söyledi Kafamı sikine doğru götürdüğümde sikini o kokusu beni mest etti ve sikinin kafasını emmeye başladım. Emdikçe biraz daha kalkıyor ve sertleşiyordu hele o kılları dudaklarıma değdikçe daha da iştahlı yalamaya ve emmeye başladım uzun uzun emdim Hakan abinin mırıldanma sesleri geliyordu galiba boşalacaktı . Beni kaldırdı ve aracın içinde domalttı. Ve birden götümü yalamaya başladı tükrükleriyle göt deliğimi iyice yağladı benim bu durum çok hoşuma gitmişti. Birden götümde bir sertlik hissettim . Sikinin kafası göt deliğime yanaştı ve birden girdi ben bağıracak oldum ama ağızımı tuttu . gidip gelmeye başladı gidip geldikçe acı zevke dönüştü beni şekilde yaklaşık yarım saat sikti. Bana bir yandan Daha hayatında böyle göt görmediğinden bahsediyordu. Birden götümde bir sıcaklık hissettim. Hakan abi içime boşalıyordu titreye titreye boşaldı. Sıara bana gelmşti sikim kasık gibi olmuş dayanacak halim kalmamıştı . Hakan abiyi aynı şekilde ben domalttım . Götüde siki gibi kıllıydı Hemen sikimi göt boşluğuna yerleştirdim ve yavaş yavaş girdim içi sıcacıktı. 10 dakika gel gitten sonra artık dayanamayacağımı anladım ve bende titreyerek boşalmaya başladım . Ben daha hayatımda böle boşaldığımı hatırlamıyorum. O kadar am siktim bu zevki aldığımı hatırlamıyorum. Aradan 2 saat geçmişti birbirimizle arabanın içinde sevişmeye başladık öpüşüyor koklaşıyorduk. Bana artık eve gitme zamanı geldiğini söyledi beraber otele gittik beni bırakıp gitti. Ben otele gelince duş filan aldım o anı hatırladıkça 31 çekiyor ve boşalıyordum. Ertesi gün beni tekrar aradı ve akşam yemeğine davet etti. Ben akşam çalışacağımı söyledim. Gece 10 gibi işim bitti Hakan abi gelip beni aldı ve evine götürdü ben neden evine gittiğimizi sordum bana yolda bişey demedi. Evine geldik ve eve girdik . Evde o ana kadar kimsenin olmadığını sanıyordum. Beraber bira içmeye başladık birden evin odasından bir ses geldi ben irkildim Hakan abiye evde kimsenin olup olmadığını sordum. Yerinden kalktı ve odaya gitti Birde baktım yenge yanındaydı . Ben birden ayağa kalktım ve abi beni otele bırak geç oldu dedim. Hakan abi bana bu gece burda kalacağımı söyleyerek güldü. Yenge Hanım yanıma geldi ve elimi tuttu bana olanlardan haberim var utanmana gerek yok dedi bizim adam seni çok anlattı bugünde senin tadına ben bakacağım diyerek beni yatak odasına doğru götürdü Hakan abi oturma odasında kalmıştı Yenge Hanım beni birden yatağa attı ve üzerime çıktı Yenge Hanım Fiziği düzgün 1.65 boylarında sarışın ve mavi gözlü bir bayandı . Beni hızlıca soydu kendide hızlıca soyundu odada kırmızı bir gece lambası yanıyordu vücudu bembeyaz parlıyordu iri memeleri vardı memelerini sıkıştırıp benim kafamı araya aldı. Ben Hem korkuyor Hem zevk alıyordum Daha sonra odaya Hakan abide geldi. Bir tarafa oturup bizi seyretmeye başladı. Kadın Benim sikimi öyle bir ağzına aldıki koparacak sandım öyle bir içine çekiyordu ki sikimin içindeki meniler dışarıya fırlayacak sandım bu kadar şehvetli bir kadın ben ömrü hayatımda görmedim 45 yaşında olmasına rağmen felaket sikişiyordu beni resmen bitirdi o gece sabaha kadar bu karıyı kaç kere siktiğimi hatırlamıyorum Hakan abi bizi seyredip bir kaç defa benim sikime sarıldı bende onunkine Hakan abi ile o gece bir defa birlikte olduk geri kalan hep karısıyla sikiştim Sabah olunca sikim Hakan abinin ağzındaydı oda öyle uyumuş. Onu o halde görünce sabah kalkınca birde ağzına boşaldım . Ayakta duracak halim kalmamıştı üçümüz beraber duşa girdik ve birde orda sikiştik sikimin ucu mosmor olmuştu. Daha sonra kahvaltı yaptık ve ben evden ayrıldım . Bu olaydan sonra bol bol buluşup sikiştik ama Hakan abinin götünün verdiği zevki karsının amında almadım laf aramızda oda aynı şeyi benim için söylüyor. İlişkimiz hala devam etmekte . Neyse benden hu kadar Sikiniz amsız ve erkek götsüz kalmasın . Götünüzde yarraksız kalmasın...

4 yorum:

  1. Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
    Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
    Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
    Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
    Kafaların uyması önemli
    Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
    Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
    Arayın tanışalım 541 941 60 93
    Tek erkekler lütfen aramayın
    ANKARA VE CEVRESI






    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil