23 Şubat 2014 Pazar

Kuzenim Elifle Seviştik

Merhaba ben Berkay, İstanbul'da yaşıyorum, 16 yaşındayım. Anlatacağım olay 3 ay öncesinde, 2013'ün yaz tatilinde geçiyor. O sıralar tatilin ilk 1 ayı geçmişti. 2 haftalık bir tatil yapmıştık ama ondan sonra hep evdeydim ve canım sıkılıyordu. Annemin aklına da kuzenimi çağırmak geldi. Kuzenimin adı Elif, 15 yaşında, kumral ve benim çok güzel bulduğum bir kız. Elbette o zamana dek Elif'e hiç yan gözle bakmamıştım. Hatta annem onu çağırma fikrini ortaya attığında karşı çıkmıştım çünkü pek samimiyetimiz yoktu daha öncesinde. Fakat annem ısrar etti ve Elif'i çağırdı.

Onu en son yaklaşık 3 yıl önce görmüştüm ve 3 yıl içerisinde büyük bir değişim geçirmişti. Boyu uzamış, göğüsleri ve kalçası büyümüş, güzelleşmişti. Her erkeğin yüreğini hoplatacak cinsten bir kızdı. Kuzenim olmasına rağmen ben de kendimi etkilenmekten alamadım. Bunun yanlış bir şey olduğunu biliyordum ama insan benim yaşlarımda erkekliğine söz geçiremiyor. Neyse, Elif bizde kalmaya başladı. Günden güne ona alışmaya başlamıştım. Birlikte sinemaya gidiyor, geziyor, yemek yapıyor, bilgisayar oyunu oynuyorduk. Vaktimizi o kadar verimli ve eğlenceli geçiriyorduk ki, bir an bile birbirimizden uzak kalmıyorduk.

Bu arada Elif'e kendi yatağımı vermiştim, ben de yer yatağında yatıyordum ama aynı odadaydık. Yazın ortasında, havanın en sıcak olduğu dönemlerde olduğumuz için yarı çıplak yatıyorduk. Ben sadece şort ve atletle, Elif ise bir askılı ve kısacık bir şortla yatıyordu. Geceleri su içmeye ya da tuvalete kalktığımda Elif'in de vücudunu incelemeden durmuyordum. Bakılmayacak gibi de değildi ama. Daracık şortu götünün bütün hatlarını belli ediyordu. İri göğüsleri askılısından görünüyordu. Uyurken içine sutyen giymediği için göğüs uçları belli fark ediliyordu. Ben bütün bunlar karşısında iyice kuduruyordum ama ellemeye cesaret edemiyordum. Uyandığı takdirde hiç iyi sonuçlar olmazdı çünkü. Onun yerine tuvalete gidip 31 çekmekle yetiniyordum. Bazen de kirli kutusundan külotlarını bulup kokusunu içime çekiyordum.

Günler böyle geçip gidiyordu. Bir gün ben yer yatağında, Elif benim yatağımda yatarak televizyonda film izliyorduk. Saat 12'yi geçmişti. Elif bana "Yanıma gelsene, buradan daha rahat görürsün" dedi. Benim kalp ritmim birden değişti. İtiraz edecek değildim, hemen kalkıp Elif'in yanına uzandım. Elif, yatağın televizyona yakın olan tarafındaydı. İkimiz de televizyona dönük olduğumuz için ben Elif'in arkasındaydım ve ister istemez temas ediyordum. Benim sikim kalkmaya başlamıştı, fark ettirmemek için biraz kendimi geri çektim. Elif filme odaklanmış izlerken ben ıstırap çekiyordum.

Tuvalete gidip 31 çekmeye karar vermiştim, çünkü daha fazla azarsam kendime hâkim olamayabilirdim. Bunu söylemek için "Elif" diye seslendim ama karşılık alamadım. Omzunu hafifçe dürterek tekrar "Elif" dedim, yine ses yoktu. Anladım ki uyuyakalmıştı. Benim içime birden şeytan girdi. Kollarımın altında Elif vardı ve derin bir uykudaydı. Bir cesaret gelmişti, daha önce yapamadığım şeyleri yapacaktım. Kumandaya uzanıp aldım ve televizyonu kapadım, ışık da zaten kapalıydı. Elif'e iyice sokulup elimi beline sardım. Arkadan götüne değdirirken elimle de göbeğini okşuyordum. Elimi yavaşça yukarı kaydırıp göğüslerini okşamaya başladım. Böyle bir güzellik olamazdı, kocaman ve yumuşacıktılar. Avucuma sığmıyorlardı yani. Kendimi iyice kaptırıp boynuna öpücükler kondurmaya başladım. Teninin kokusu bile beni tahrik ediyordu.

Birden elimin üzerinde başka bir el hissedince kanım dondu. Olduğum pozisyonda öylece durdum. Elif uyanmış mıydı yoksa? Eğer öyleyse ve bu yaptığımı başkalarına anlatırsa bittiğimin resmidir. Ben öylece kalakalmışken beni 2 kat daha şaşırtan bir şey oldu. Elif kısık bir sesle "Durma, devam et" demişti. İçimi bir mutluluk kaplamıştı. Kollarımın arasında Elif'i öpüp okşuyordum ve bu Elif'in hoşuna gitmişti. Hiçbir şey söylemeden devam ettim. Daha rahat davranıyordum çünkü zaten uyanıktı, artık bir şeyden korkum yoktu. Elimi askılısından içeri sokup göğüslerini bizzat ellemeye başlamıştım. Elif'in dudaklarından çıkan iniltiler beni daha da azdırıyordu.

Daha da ileriye gitmeye karar vermiştim. Elif'in şortunu ve külotunu dizlerine kadar indirdim, sesini çıkarmamıştı. Ben de şortumu ve boxerımı sıyırdım. Sikimi Elif'in amına sürtmeye başladım. Daha önce hiç yaşamadığım zevkleri yaşıyordum. Elif'in sulu amına git gel yapıyordum ama içine sokmuyordum. Bir yandan da Elif'in sertleşmiş meme uçlarını sıkıyor, ona daha çok zevk yaşatıyordum. İnlemeleri artmıştı. Ben soksam mı sokmasam mı diye düşünürken "Bakireyim, arkadan yap" dedi Elif. Bu beni daha çok mutlu etmişti çünkü hep bir kızı götünden sikmek istemişimdir. Sikimi göt deliğine dayadım ve yavaş yavaş bastırdım. Sikim am sularıyla ıslanmış olduğu için girmekte çok zorluk çekmiyordu. Elif'in acı çektiği belliydi, kendini kasıyordu ama dur da demiyordu. Elimden geldiğince canını yakmamaya çalışıyordum. Köküne kadar soktuktan sonra biraz alışması için bekledim. "İyi misin?" diye fısıldadım kulağına. "İyiyim sevgilim devam edebilirsin" diye yanıt verdi. Bana sevgilim demesi hoşuma gitmişti. Sanki o an iki kuzen değil de iki sevgiliydik.

Ben yavaş yavaş git gel yapmaya başlamıştım. Hiç almadığım kadar zevk alıyordum. Kendimi kaptırıp hızla git gel yapmaya başladım. Elif inlemeleri annemlere duyulmasın diye ağzını kapıyordu, onun da çok sevk aldığı belliydi. Elif titreyerek ve yastığı ısırarak boşalmıştı, yatağım onun zevk sularıyla ıslanmıştı ama ben daha boşalmamıştım. "Bekaretini alayım mı? Nasılsa bir gün gidecek, hem çok zevk alacaksın" diye bir teklifte bulundum. Bu arada sikimi götünden çıkarmıştım. Elif biraz düşündükten sonra "Tamam, istediğin gibi sik beni sevgilim" dedi. Böyle sözleri onun ağzından duymak beni kudurtuyordu.

Kendi üstümdekileri ve onun üstündekileri tamamen çıkarıp bir kenara attım. Artık ikimiz de tamamen çıplaktık. Aklım kalmasın diye kalkıp kapıyı kilitledim ve tekrar yatağa döndüm. Elif'i sırt üstü yatırıp bacaklarını iki yana açtım. Amını ilk kez görüyordum ve sadece bakarak bile boşalabilirdim. Tüysüz ve sırılsıklamdı. Kendimi tutamayıp amını yalamaya başladım. Zevk sularını emiyor, bir yandan da götünü parmaklıyordum. Elif uzun bir süre inledikten sonra elleriyle başıma bastırarak bir kez daha boşaldı. Çıkan zevk sularını da yaladıktan sonra sikimi amına sokmak üzere doğruldum ama Elif beni durdurdu. "Ben de seninkini yalamak istiyorum" dedi. Canıma minnet dedim içimden. Bu sefer ben onun gibi uzandım yatağa, o sikimi yalıyordu. Daha önce yapmadığı, acemiliği belli oluyordu ama benim için sorun değildi, sonuçta ben de daha önce kimseye yalatmamıştım. Zaten sikimi onun ağzında görmek dahi yetiyordu bana.

Sikimin başından taşaklarıma kadar her yerini yaladı. "Boşalacağım" diye uyardım önceden. O da "Zaten hep tadını merak etmişimdir" diyerek ağzına sikimi ağzına doğru tutup 31 çektirmeye başladı. Şaşırmış, bir o kadar da mutlu olmuştum. Daha önce hiç boşalmadığım kadar boşalmıştım. Döllerim ağzına ve dudaklarına gelmişti. Diliyle dudaklarındaki dölleri temizledi ve ağzındakilerle birlikte yuttu. Sikimi tekrar yalayarak temizledi ve kaldırdı. "Şimdi sıra sende" dedi gülerek. Ben kalktım, bu sefer o yattı. Bacaklarını tutup iki yana ayırdı ve sikimi amına sürtmeye başladım. Amı sulanmaya başladığında yavaş yavaş soktum. Önce kızlık zarını delmeyecek şekilde git gel yapıyordum. Öne eğilip ona cesaret verircesine dudaklarından öptüm ve sikimi amına kökledim.

Tekrar dudaklarından öpmesem herhalde bağırarak bütün mahalleyi ayağa kaldırırdı. Amından kanlar çıkıyordu. Ben aldırış etmeden git gel yapmaya başlamıştım. Aynı zamanda Elifle öpüşüyorduk. Yaklaşık 5 dakika sonra o boşaldı. Ben sikmeye devam ettim ve ondan biraz sonra da ben sikimi çıkarıp göğüslerine boşaldım. Üzerine yığılmıştım, öpüşmeye devam ediyorduk. İkimiz için de çok güzel bir geceydi.

Kanlı ve ıslak çarşafı değiştirip üzerimizi giyindik. Çarşafı evde kimsenin olmadığı bir zaman yıkamak üzere ranzamın altına sakladık. O an birlikte banyo yapmak istiyorduk ama yapamazdık, imkan bulursak yarın yapacaktık. O gece aynı yatakta birlikte uyuduk, annem sorarsa nasıl olsa film izliyorduk derdik.

O günden sonra iki sevgili gibi olduk. İstediğimiz zaman öpüşüyor, istediğimiz zaman sevişiyorduk. Tabii bunu ailelerimize fark ettirmeden yapıyorduk. Bütün yaz tatilini birlikte geçirdik, bazen yakalanmanın eşiğinden dönük ama onunla yaşadığım her an güzeldi. Bu sıralar okul başladığından çok sık görüşemiyoruz, onu çok özlüyorum.

4 yorum:

  1. Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
    Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
    Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
    Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
    Kafaların uyması önemli
    Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
    Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
    Arayın tanışalım 541 941 60 93
    Tek erkekler lütfen aramayın
    ANKARA VE CEVRESI

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil