16 Şubat 2014 Pazar

Kankamla Gay Sikiş Keyfi

merhaba seks hikayeleri okurları ben Tuncay size basımdan gecen ve şaşırtıcı bir anımı anlatacağım tamamen gerçek bizim mahalleden İlker diye bir arkadaşım kankam vardı. İlker ile çok iyi bir arkadaşlığımız vardı. Onunla her şeyi paylaşır hatta kız ayarlardık sikerdik :) bir gün ilkelerdeyim ve alem yapıyoruz içiyoruz her çeşit meze İlker kafası çakır oldu ne yaptığını bilmiyor birden soyundu sadece külotla kaldı tabi bende gülüyorum ilkere:)İlker halay çekiyor birden kucağıma oturdu. Beni öpmeye yanaklarımdan birden yumuldu dudaklarıma sasırdım napıon oğlum dedim hep bu günü bekledim beni sik dedi kucağımda olduğu için benimki de kalkmış ilkerin götü yumuşacık nasıl hoşuma gitmişti ve dayanamadım yamuldum ilkerin dudağına ateşlenmiştik kalçaları okşamaya başladım. Çok güzel kaymak gibi kalçası vardı. İlker benimkini ağzına aldı tas gibi olmuştu fena saxo çekiyordu.. bende ilkerin deliğini tükürükle yumuşatmaya başladım .kıvama gelmişti ilkeri domalttım ve sokmaya başladım yavaş yavaş İlker acıyor hayatım çok büyük seninki tamam alırsın dayan ilkere fena vuruyordum şap şap diye sesler çıkıyor ben daha da fena oluyordum sonra bu pozisyonu çok sevdiğim için ilkeri 2 ayağını kaldırdım gidip geliyorum ve patlama anı geldi ilkeri yatağa fırlattım ve boşalırken İlker ağzına alıp döllerimi yuttu, biraz yaladı yarragımı çok güzeldi sikişimiz ve ilkerle kankamla ben onun kocası oldum oda karım ve sex hayatımızı ilkerle geçirmeye başladık

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil