23 Şubat 2014 Pazar

Telefondan Tanıştığım Genç Kızı Siktim

Merhaba arkadslar adım hakan 39 yasında esinden bosanmıs ankarada yasayan bakımlı bir beyim bu yasadıgım olay 2013 subat ayı baslarında tanıstıgım benden 20 yas kücük bir bayanla basımdan gecmistir ve kelimesi kelimesine dogrudur...telefonuma bir gün msj geldi nasılsın bebegim diye bende cvp verdim iyiyim bitanem sen nasılsın diye ve msj üstüne msj lastık ben uyuz olmaya basladım acaba kim diye cünkü tanımadıgım bir numara idi kendisine sen kimsin anacım diye msj attım bana sakasın sen diye msj attı ve adımı söyledim inanmadı ve beni aradı bu vesile ile tanısmıs olduk yasca benden kücük oldugu icin ben soguk bakıyordum bu aska ama o ısrarla üstüme gelmeye devam ediyordu 20 gün kadar telfonda konustuk sonunda tanıstık ve tanıstıgımızda inanın bir birimizi senelerdir tanıyor ve seviyorduk bir birimizi görmesekte asık olmustuk inanmıstık bir birimize ilk tanıstıgımız gün bile hic yabancılık cekmedik bir birimize derken günler günleri kovalamaya basladı ve cinsel konulara girmeye baslamıstık bunun yarraktan korkacagını düsünen ben hata etmisim meyerse ne korkması aksine görünce cok sevinmisti tabi normal olarak öpüsmeye baslayınca alet kalkmaya basladı fark etti ve eline almaya basladı ben heyecandan donmustum arabada fermuarı actı basladı yalamaya ben sok olmustum cünkü beklemediğim bir olaydı bu ve bir müddet sonra agzına bosaldım bütün döllerimi yaladı yuttu bunu eski esim bile yapmamıstı oysa ben saskınlıktan kurtulmus bosalmanın rahatlıgıyla seni istiyorum askım dedim oda onaylayarak arabadamı olucak bitanem dedi hayır diyerek telefonun internet sayfasından günlük kiralık evlere bakamaya basladık ve kızılayda bir tanesine anlasarak kiraladık 2 saatliğine muhtesem bir sikismemiz oldu o 2 saatte anlatılmaz yasanır diyebilecegim ve bu sikişmelerimiz devam etti askımla tabi memur olup antalyaya gidenekadar evliligi düsünürken ayrılıgı yasadık kücük askımla ama hayırlısı olsun dedik cok canım yanmıstı ama elden gelen bisey yok.

4 yorum:

  1. Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
    Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
    Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
    Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
    Kafaların uyması önemli
    Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
    Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
    Arayın tanışalım 541 941 60 93
    Tek erkekler lütfen aramayın
    ANKARA VE CEVRESI





    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil