23 Şubat 2014 Pazar

Annemi Sikmek İstiyorum

Arkadaşlar 18 yasındayım 19 a giricem. özet geçmek istiyorum. annemle babam mahkemelik durumdalar. babam annemi başka bir erkekle yakaladı. hem de bu ikinci oluyor. ben bu işlere karışmıyorum evde küçükkenden beri söz verdirttiler. babam 1.73 boylarında. annem ise 1.68 – 170 arası kumral, saç rengini sürekli değiştiren balık etli gayet çekici bir kadın. giydiği seksi kıyafetlerle de bunu pekiştiriyor. bu yüzden peşinden eksik olmaz. babamın da başı sürekli dertte olurdu bu durumdan. ama annem bir türlü vazgeçmezdi vücudunu gösteren kıyafetlerden. neyse işin özeti annem çok azgın bir kadın. babamla davaları sürdüğünden beri artık yüzüstünde yürütüyor ilişkilerini. ben karışmıyorum dediğim gibi. başka arkadaşlarında kalıyor hep. eve haftanın iki üç günü uğrar oldu. açıkcası bu durumdan rahatsızım ve size ne yapayım diye soracağım. ve açık konuşmak gerekirse annem çok çekici geliyor bana. kız arkadaşım yok. yalnızım ve daha önce ilişki kurmadım hiç. sex yapmadım. annem bana karşı da gayet yumuşak davranıyor. eğer istersem annemle birlikte olabilirim. sizce annemi sikmeli miyim? beni birkaç kere sütyeniyle ve külotlarıyla mastürbasyon yaparken yakaladı ve o zamandan bu yana sanki o da beni istiyor. böyle olur ya annenizle dudaktan öpüşürsünüz öpücük kondurursunuz. biz onu daha ateşli yapar olduk. neredeyse 5-6 saniye sürüyor ağzımız açık şekilde. ve bir keresinde göğsüne dokundum bunu yaparken çok dolgun göğüsleri var. zaten herkesle birlikte oluyor benimle olsa acaba bir sorun olur mu? çocuğumuz olma riski daha mı az?

en kısa zamanda cevaplarınızı bekliyorum sizden gelen cevaplara göre hareket edicem. sizce annemle bir ilişki yaşamalı mıyım? evli gibi dahi olabiliriz tahminlerim doğruysa?
eğer düzenli olursa bu başkalarıyla seks yapmak istemezse ben siktikten sonra düzenli bir hayat kurabiliriz. çocuk bile yapabiliriz. siz bu duruma ne dersiniz? onu sikmeli miyim ve eğer sikersem de düzenli bir hayat kurup çocuk yapalım mı? onun da kararı etkin olur bu konuda ama ben annemden çocuğum olmasını çok isterim. çok güzel ve tam evlenilecek bir kadın.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil