23 Şubat 2014 Pazar

Komşu Kızı

Slm sex okurlar bu sıteyı davamlı takip ediyorum ondan dolayı basımdan gecen bir olayı sızlerle paylaş mak istiyorum adım ali 21 yasındıyım 1.70 boyum  yakısıklı bır gencım  üst komsumuz emel abla var kendıne abakan gıyımı kusamı duzgun olan çok guzel bır bayan bırde kızı bahar var kocası yok tabı kızıda annesıne cekmıs 18 yasında guyuslerı dımdık  kalcaları tas gıbı bı kız bı tay gıyıyo hersey yı beydanda yoldan gecen bırdaha bakar okadar guzel  bırgun ısten geldım evde kımse yok dusa gıreyım dedım dusa gırdım kabı caldı havluya sarıldım cıktım kapının arkasından uskattakı bahar muyur bahar dedim yanlıs zamanda geldım galba deyıp gülümsedi dustaydımdedım ya anaktarı unutmusum evde annemde sızınkılerle gezmeye gıtmıs dısarda kaldım sızde otura bılırmıyım  dedı tabıya nıye olmasın geç otur nasılsa beraber gelcekler annem gelınce gıtersın sende ben dusumu yapıp  gelıyom dedım ıceri girdi altında kot pantulon ustunde yapısmıs beyaz badi vardı o goyusler fırlıcak gıbıydi ben onu gorunce arzularım kıpramaya baslasdı ben tekrar  duşa girdim unu arzularken 31  cekmeye başladım basaldım rahatladım ama onu sikmek istiyorum her neyse yıkandım cıktım giyinip baharın yanına gıttim  sohpet falan yapmaya basladık mahapbet kız erkek konularına döndü ya bana kız ayarlasana arkadaslarından  felan dedim nasil biriolsun dedım senin gıbi güzel olsun dedım gülüştük muhapbet koyulaştı sexse geldi konu senın cıktıgın varmı dıye sordum yeni ayrıldım dedi neye dıye sordum senın yaptıgından baska sey bılmıyo dedı ben bastan anlamadım neyi dedim dusta yaptıgını duydum sesleri  31 çektigini dedi ben arkadaşsızlıktan yapıyorum onu dedım hadıya rahatlıyonmu bare deyınce  ben dondum kaldım bızım komşu kızı neler biliyomuş bızım haberimiz yokmus hayır hic sex yerini tutmuyor dedım bahar kaçkere sex yaptın dıye sordu  8 10 kere yapmısımdır saymadımkı dedım sen yaptınmı dıye sordum ıl cıktıgınla 2 kere yapmıs yanı bakıre deyılsın deim evet deyınce 3 yu ıstermisin dedim ısterım tabıki dedi benimkinde ıcrat yok demeye  kalmadı yapıstım dudaklarına  opusmeye basladık deliler gibi sevişiyorduk ustunu cıkartım bembeyaz sutyenının ıcın de o dimdik göyüslerini çıkardım kompile soygum hertarafını yalamya başladım sonra o beni soydu azına aldı bir posta bosalttı tektar yalamaya başladı buyudukten sonta yıne sıkısmeye basladık busefer uzun oldu bahar 2 kere basaldı ardından ben boşaldım yeter dedı sonra dusa gırdık  dusta rahat durmuyordum bız kuvetın içinde öpüsmeye başladık ordada bı posta ıkımızde boşaldık sonra temızlenıp cıktık gıyınıp otururup annemler gelınceye kadar öpüştük şindi baharla aftada iki üç kez sex yapıyoruz sevgili olduk..

3 yorum:

  1. Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
    Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
    Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
    Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
    Kafaların uyması önemli
    Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
    Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
    Arayın tanışalım 541 941 60 93
    Tek erkekler lütfen aramayın
    ANKARA VE CEVRESI

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil